باب الحوائج

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

باب الحوائج

این وب جهت آشنایی با معارف دینی و سیره ائمه معصومین(ع) و شهداء و ایجاد فرصت برای همه کسانی که تمایل به دانستن مطالب مختلف علمی،پژوهشی،دینی،فرهنگی،اجتماعی،هنری،
تاریخی،سیاسی،طنزو...دارند طراحی گردید لطفاً ازنظرات خود مارا بهره مندنمایید. استفاده از مطالب این وب به شرط ذکر آدرس منبع و اهداء 14صلوات آزاد است.
karbala114.mihanblog.com - hajmahmod33@yahoo.com - 09111495934 - hajmahmod33@gmail.com مدیران وبلاگ : ابواب الحوائج(حضرت ابوالفضل العباس،حضرت علی اصغر،حضرت موسی بن جعفر،حضرت امام جواد)علیهم السلام اجمعین

تمیز کردن مایکروویو با لیمو

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵ ب.ظ
جالب نیست که فقط با داشتن یک لیمو میتوانید مایکروویوتان را تمیز کرده و تمامی جرم های باقی مانده روی دیواره های داخلیش را برطرف کنید؟ با من همراه باشید.

مایکروویو یکی از بزرگترین اختراعات بشر است. گرم کردن غذا یا یخ زدایی مواد غذایی منجمد در کمتر از یک دقیقه، تغییر و تحول عظیمی در آشپزی پدید آورد. حال با خود فکر کنید آیا میتوانید آشپزخانه تان را بدون مایکروویو تصور کنید؟!

مایکروویو در عین حال که آشپزی را بسیار راحت کرده، میتواند مشقت زیادی به دنبال داشته باشد چرا که هر بار استفاده از آن، یعنی جرم بیشتری به دیواره هایش منتقل شدن! مسلما همه ما از استفاده بیش از حد مواد شیمیایی تمیز کننده خسته شده ایم، بنابراین بیایید راهی را امتحان کنیم که بدون مواد شیمیایی و چند مرحله ساده، مایکروویوی تمیز در اختیارمان بگذارد.

شما به یک لیمو ترش بزرگ (زرد) و کاسه مخصوص مایکروویو پر شده با ۱ و ۱/۴ فنجان آب نیاز دارید.

hou5822

لیمو را از وسط نصف کرده و آب هر دو تکه را در آب درون کاسه بریزید.

hou5823

سپس کاسه آب و آب لیمو را در مایکروویو گذاشته، به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه مایکروویو را روشن کنید و اجازه دهید بخار آب و آب لیمو کارشان را انجام دهند.

hou5824

حال کاسه را از مایکروویو خارج کرده و با پارچه یا حوله نرم و تمیزی دیواره های مایکروویو را به راحتی جرم زدایی کنید.

hou5825

منبع : سوران
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۹
محمدرضا محمودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی