باب الحوائج

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

باب الحوائج

این وب جهت آشنایی با معارف دینی و سیره ائمه معصومین(ع) و شهداء و ایجاد فرصت برای همه کسانی که تمایل به دانستن مطالب مختلف علمی،پژوهشی،دینی،فرهنگی،اجتماعی،هنری،
تاریخی،سیاسی،طنزو...دارند طراحی گردید لطفاً ازنظرات خود مارا بهره مندنمایید. استفاده از مطالب این وب به شرط ذکر آدرس منبع و اهداء 14صلوات آزاد است.
karbala114.mihanblog.com - hajmahmod33@yahoo.com - 09111495934 - hajmahmod33@gmail.com مدیران وبلاگ : ابواب الحوائج(حضرت ابوالفضل العباس،حضرت علی اصغر،حضرت موسی بن جعفر،حضرت امام جواد)علیهم السلام اجمعین

۱۸۷ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۲:۵۴
محمدرضا محمودی

نکات جالب و خواندنی

به مقدار کافی آب بنوشید. از موادغذایی سالم و مغذی مثل ماهی، میوه ها و سبزیجات و غلات کامل استفاده کنید. این مواد به درخشندگی پوستتان کمک می کنند.

اگر پوستتان مستعد جوش است از بخار روغن درخت چای استفاده کنید. این بخار منافذ پوستتان را باز کرده و این روغن به از بین بردن جوش ها کمک می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۲:۵۰
محمدرضا محمودی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۲:۴۷
محمدرضا محمودی

روشی که اکنون بررسی می کنیم یکی از روشهای ساده و مطمئن و اثبات شده برای بزرگ کردن پستان است.

این روش برای خانمهایی مناسب است که رشد پستانهایشان به حداکثر خود رسیده باشد. معمولاْ بسیاری از دختران پس از اتمام رشد پستانها در پایان دوران بلوغ، پستانهایی کوچک نسبت به جثه خود دارند که این می تواند موجب افسردگی و ناراحتی آنها شود چرا که اکثر دختران مایلند پستانهای بزرگ، خوش ترکیب، متناسب و رو به جلو داشته باشند و نه کوچک و آویزان.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۲:۴۲
محمدرضا محمودی

یکی از بیماری های مقاربتی انسانی که در ابتدا ممکن است عادی بنظر برسد اما در صورت پیشرفت و عدم درمان به یک بیماری مهلک تبدیل شود بیماری زگیل جنسی است. این بیماری در اغلب مواقع جدی گرفته نمی شود با این حال ممکن است ابتلا به آن احتمال ابتلا به سرطان و یا بیماری های مقاربتی دیگر مانند ایدز و سیفلیس و ... را افزایش دهد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۲:۳۰
محمدرضا محمودی

این آرزوی همه مردان است که بتوانند حین رابطه جنسی آنقدر خوب خود را کنترل کنند و نگه دارند تا همزمان با همسرشان ارگاسم شوند. فکر نمی کنم که تعداد مردانی که بتوانند اینکار را بکنند زیاد باشد. اما درواقعیت اکثریت خانم ها با عمل جنسی نیست که ارگاسم می شوند، حتی اگر همسرشان رابطه جنسی را خیلی طول بدهد اکثریت مردهای جوان و سالم هم در بهترین حالت بیشتر از سه تا چهار دقیقه نمی توانند خود را نگه دارند و ارضاء می شوند. خیلی از مردها عقیده دارند که باید حین عمل جنسی کنترل کامل داشته باشند و انزال ارادی استعدادی ذاتی است. خیلی ها هم تصور می کنند که اگر می توانستند آنقدر عمل جنسی را طول بدهند که همسرشان هم ارضاء شود خیلی خوب بود. و اکثر این مردها ناکام می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۶:۱۱
محمدرضا محمودی

بسیاری از مردان نسبت به اندازۀ دستگاه تناسلی خود اظهار نگرانی می کنند و کم نیستند والدین پسر بچه هائی که آنها نیز همین نگرانی را دارند. کوچکی واقعی اندازۀ دستگاه تناسلی در مردان بیماری بسیار نادری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۶
محمدرضا محمودی

در تمامی مردان از 40 سالگی پروستات شروع به بزرگ شدن می کند و در طول زندگی از هر 3 نفر مرد یک نفر از آنها پروستات خود را عمل می کند. شایعترین علت عمل جراحی برای بزرگی خوش خیم پروستات، علائم ادراری هستند که مزاحم زندگی بیمار می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۰
محمدرضا محمودی