باب الحوائج

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

باب الحوائج

این وب جهت آشنایی با معارف دینی و سیره ائمه معصومین(ع) و شهداء و ایجاد فرصت برای همه کسانی که تمایل به دانستن مطالب مختلف علمی،پژوهشی،دینی،فرهنگی،اجتماعی،هنری،
تاریخی،سیاسی،طنزو...دارند طراحی گردید لطفاً ازنظرات خود مارا بهره مندنمایید. استفاده از مطالب این وب به شرط ذکر آدرس منبع و اهداء 14صلوات آزاد است.
karbala114.mihanblog.com - hajmahmod33@yahoo.com - 09111495934 - hajmahmod33@gmail.com مدیران وبلاگ : ابواب الحوائج(حضرت ابوالفضل العباس،حضرت علی اصغر،حضرت موسی بن جعفر،حضرت امام جواد)علیهم السلام اجمعین

۱۵۹ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۹
محمدرضا محمودی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۳
محمدرضا محمودی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۷
محمدرضا محمودی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۹
محمدرضا محمودی

دیدن چهره ها در لباس احرام، در روزهایی که ویژه حج و طواف خانه خداست، لطف دیگری دارد.

به گزارش امید به نقل از مجله مهر، دو دست حوله سفید و ساده. این، لباس مشترک همه آنهایی است که قصد به جا آوردن اعمال حج و طواف خانه خدا را می کنند. فرقی نمی کند چه کسی و در چه مقامی باشی. این جا همه یکرنگ و یکدست می شوند. با لباس مشترکی که نشانه بندگی خداست و پوشیدنش، خاطره انگیز ترین لحظه های عمر را رقم می زند.بزرگترین اجتماع مسلمانان، این روزها در شهر مکه درحال شکل گیری است. مسلمانانی که برای به جا اوردن اعمال حج تمتع، راهی سرزمین وحی شده اند، این روزها آماده می شوند تا در لباس احرام، تمرین بندگی کنند.

شاید در این روزها، دیدن چهره ها در لباس احرام خالی از لطف نباشد. چهره هایی که کمتر در این لباس دیده بودیمشان:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۰
محمدرضا محمودی

آیا تا به حال به تمام کارایی و قابلیت‌های تلفن هوشمندتان فکر کرده‌اید و می‌دانید چه کار‌هایی را می‌توان با آن انجام داد؟ خیلی‌ها به این که تلفن هوشمندشان عکس و فیلم می‌گیرد و می‌توان با آن بازی کرد یا گشتی در اینترنت زد، بسنده می‌کنند.

شکلک های محدثه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۴
محمدرضا محمودی

برای خیلی از کاربران، وبگردی بدون ماوس امکان‌پذیر نیست؛ چرا که حرکت میان لینک‌ها و انتخاب گزینه‌های مختلف در صفحات وب با استفاده از صفحه‌کلید واقعا سخت و دشوار است!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۰
محمدرضا محمودی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۲
محمدرضا محمودی