باب الحوائج

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

باب الحوائج

این وب جهت آشنایی با معارف دینی و سیره ائمه معصومین(ع) و شهداء و ایجاد فرصت برای همه کسانی که تمایل به دانستن مطالب مختلف علمی،پژوهشی،دینی،فرهنگی،اجتماعی،هنری،
تاریخی،سیاسی،طنزو...دارند طراحی گردید لطفاً ازنظرات خود مارا بهره مندنمایید. استفاده از مطالب این وب به شرط ذکر آدرس منبع و اهداء 14صلوات آزاد است.
karbala114.mihanblog.com - hajmahmod33@yahoo.com - 09111495934 - hajmahmod33@gmail.com مدیران وبلاگ : ابواب الحوائج(حضرت ابوالفضل العباس،حضرت علی اصغر،حضرت موسی بن جعفر،حضرت امام جواد)علیهم السلام اجمعین

شهید علوی اسوه مجاهدت و مبارزه با دشمن است

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۰ ب.ظ
خبرگزاری فارس: شهید علوی اسوه مجاهدت و مبارزه با دشمن است

فرمانده لشگر 22 بیت‌المقدس کردستان:
شهید علوی اسوه مجاهدت و مبارزه با دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده لشگر 22 بیت‌المقدس کردستان گفت: سردار شهید مظفر علوی فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ دو لشگر قدس گیلان اسوه مجاهدت و مبارزه با دشمن است.


به گزارش خبرگزاری فارس از لشت‌نشا، سردار حمزه فلاح در یادواره سردار سرتیپ شهید سید مظفر علوی در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: دینداری، استقامت، شجاعت و روحیه جهاد و شهادت‌ طلبی از عوامل پیروزی ما در جنگ با دشمن در دفاع مقدس بود.

وی ولایت‌ مداری را مهم‌ترین ویژگی شهدا دانست و افزود: نگاه شهدا سیاسی نبود بلکه آن ها نگاهی اعتقادی داشتند و در اصل ولایت‌ مدار بودند.

فرمانده لشگر 22 بیت‌المقدس کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مظفر علوی فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ دو لشگر 16 قدس گیلان، گفت: سردار علوی اسوه مجاهد بود.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار زحمات بسیاری در طول دفاع مقدس کشید و از جانبازان دفاع مقدس نیز بود.

فلاح، عشق به خدا، ایمان راسخ قلبی، ولایت‌ مداری و تبعیت از منویات عالمانه رهبری را میراث گران بهایی دانست که شهدا برای نسل‌های آینده انقلاب به میراث گذاشته و تنها راه کار برون‌رفت و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه امروزه ما باید مانند شهدا در مقابل هجمه دشمنان گوش به فرامین رهبری باشیم، افزود: باید در گسترش فرهنگ ولایت‌مداری مانند شهدا کوشا باشیم.

هم رزم سردار شهید علوی نیاز به مکتب شهدا و آرمان‌های والای آن ها در این برهه زمانی را بیش از گذشته دانست و تصریح کرد: رمز زنده بودن و پیروزی همیشگی انقلاب اسلامی در زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تا زمانی که این فرهنگ والا و آموزه‌های این مکتب در ایران اسلامی باقی بماند، توطئه‌های دشمنان کاملاً بی‌اثر می‌شود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: در جنگ نظامی اعلام جنگ می‌کنند و افراد از وقوع جنگ اطلاع دارند در حالی که در جنگ نرم افراد از وقوع هیچ جنگی اطلاع ندارند و طرف دشمن اعلام دوستی و همکاری می‌کند.

به گزارش فارس، شهید سید مظفر علوی در آبان سال 1344 در بخش لشت‌نشا از توابع شهرستان رشت دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را در این شهر گذراند و با شکل‌گیری انقلاب اسلامی با رهبری عالم عالی‌قدر حضرت امام خمینی (ره) به سیل انقلابیون مسلمان پیوست.

سید مظفر علوی با معرفت و شناختی که به اسلام و انقلاب داشت تمام اوقاتش را صرف پایداری و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کرد.

وی برای تداوم و پیگیری مبارزه‌ای منسجم و سازمان یافته به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشت در آمد.

با آغاز تجاوز ناجوان مردانه دشمن بعثی عراق به حکومت نو پای ایران اسلامی عاشقانه راهی جبهه‌های نبرد شد و در کنار سربازان اسلام دلیرانه جنگید و در طول مدت عضویت در سپاه به دلیل شایستگی که از خود بروز داد به مسئول اطلاعات و عملیات تیپ دو لشگر 16 قدس گیلان منصوب شد.

سرانجام سردار علوی در آبان سال 68 به فیض عظیم شهادت نایل آمد و به دیدار معبود شتافت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۱
محمدرضا محمودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی