باب الحوائج

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

باب الحوائج

این وب جهت آشنایی با معارف دینی و سیره ائمه معصومین(ع) و شهداء و ایجاد فرصت برای همه کسانی که تمایل به دانستن مطالب مختلف علمی،پژوهشی،دینی،فرهنگی،اجتماعی،هنری،
تاریخی،سیاسی،طنزو...دارند طراحی گردید لطفاً ازنظرات خود مارا بهره مندنمایید. استفاده از مطالب این وب به شرط ذکر آدرس منبع و اهداء 14صلوات آزاد است.
karbala114.mihanblog.com - hajmahmod33@yahoo.com - 09111495934 - hajmahmod33@gmail.com مدیران وبلاگ : ابواب الحوائج(حضرت ابوالفضل العباس،حضرت علی اصغر،حضرت موسی بن جعفر،حضرت امام جواد)علیهم السلام اجمعین

تذکراتی در مورد مقاربت با زنان + عکس

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ق.ظ


تذکراتی در مورد مقاربت با زنان + عکس و فیلم

۱– درمان های موضعی : استفاده از کرم های بیحس کننده مانند ژل لیدوکابین ۲%و اسپری های بیحس کننده میتواند در بهبود انزال زود رس موثر باشد . ( ژل۲% لیدوکابین + کرم پریلو کابین ۲.۵% + کشیدن کاندوم بر روی آلت تناسلیباعث افزایش زمان انزال میشود و استفاده از اسپری های بیحس کننده به دلیلایجاد حالت تکرر بعد از مصرف زیاد توصیه نمیشود )

۲-درمان های دارویی : دارو های مهار کننده بازجذب سرتونین و ضد افسرده گی دردرمان انزال زود رس موثر اند ، بر فرض مثال میتوان به داروهای خانواده اساس آر آی ، اشاره کرد که شامل داپوکستین ، فلوکستین ، پاروکستین و سرتالین میباشند و همچنین گه گاه داروی ویاگرا را توصیه میکنند . ( درمان های دارویی را در مراحل حاد بیماری که بیماری از فاز پزشکی وارد فاز روانیشدید شده و موجبات مشکلات عدیده در روابط فرد شده است ، تجویز میشوند واستفاده بدون نظر پزشک از این داروها به دلایل ماهیت های اعتیاد آور وشرطی کننده و گه گاه تکرر جنسی و همچنین آمار بالای خودکشی در اثر استفادهاز داروهای ضد افسرده گی ، توصیه نمیشود ، لذا در صورت تمایل به استفادهاز این روش حتما قبلا با یک متخصص سایکوتراپ یا روانکاو مشورت کنید )

۳– درمان های رفتاری : این نوع درمان ها از موثر ترین و سالم و بدون عارضه ترین نوع درمانها میباشند و بر طبق آنها فرد به جای استفاده از دارو یامواد مصنوعی با استفاده از روش های  آموزشی رفتاری ، سعی میکند که رفتار واحساسات جنسی خود را کنترل کند ( در بیشتر مواقع این روشها اولین پیشنهادبرای درمان میباشند ) ، این روشها به هفت بخش تقسیم میشوند که شامل :

تکنیک ماستر و جانسون : این روش شامل یادگیری ، تشخیص و کنترل احساسات ورفتارهایی است که منجر میشود فرد به اوج نقطه لذت جنسی برسد و انزال صورتگیرد ، این روش نیاز به اراده و تمرین زیاد دارد ، اما از جمله موثرترین روشهای درمانی است که تاکنون برای درمان انزال زود رس شناخته شده است ، برطبق آن  فرد در ابتدا توسط خود یا شریک جنسی اش ، تحریک میشود و هر بار که به نزدیکی نقطه اوج لذت جنسی میرسند ، عمل تحریک را متوقف و بعد از چندلحظه که احساسات فروکش کرد ، دوباره اقدام مینمایند ، بعد از چند روزتمرین اولیه ، سکس به روشی که مرد در زیر و زن در بالا قرار میگیرد عمل تکرار میشود به این صورت که  مرد در زمان نزدیک شدن به اوج نقطه جنسی باآگاه کردن زن که در اینجا کنترل عملیات جنسی را در دست گرفته ، او راباخبر میسازد تا رابطه را کنترل کند ، بر طبق این روش که از جمله بهترین روشهای درمانی است ، فرد بعد از چندین هفته تمرین و ممارست ، به مرحله ای میرسد که کنترل رابطه جنسی برایش شرطی میشود و میتواند با کنترل احساسات سکسی خود ، هم زمان رابطه جنسی اش را زیاد کند و هم شریک جنسی اش را ارضاءکند . ( کلیه اصول این روش بر پایه تحریک و توقف قبل از نقطه اوج لذت جنسی  میباشد ، لذا از جمله بهترین روشها برای افزایش مهارت جنسی محسوب میشود )

تکنیک فشار : بر طبق این روش با فشار دادن انتها یا سر آلت تناسلی قبل از انزال، از انزال جلوگیری میشود که دلیل جلوگیری کردن آن این است که با فشارآوردن به این نقاط فشار خون در این نقاط کم میشود و درنتیجه نعوظ یاارکیسون کم میشود و انزال دیر انجام می پزیرد .

خود ارضائی قبل از انجام سکس ( این روش به دلیل منحرف کردن سکس توسط استمناء های غیر طبیعی که حرام است توصیه نمیشود )

پوزسیون خوب هنگام مقاربت : روش های معمول ( مرد در بالا ) کمک خیلی زیادی بهدرمان انزال زود رس نمیکند ، برای درمان میبایست از روشهای جنسی که در آنمرد به پشت خوابیده و زن در رو عملیات جنسی را با فعالیت زیاد کنترل میکنداز جمله بهترین روشها برای درمان میباشند .

تعددمقاربت : زیاد کردن تعداد سکس در طول هفته و روز میتواند به درمان زودانزالی کمک کند به طوریکه اگر هفته ای دو بار سکس دارید و آن را تبدیل به هفته ای ۴ الی ۶ بار برسانید ، بعد از چند هفته مشکل زود انزالیتان تا حدودی رفع میشود .

اورالسکس : سکس زبانی یا به اصطلاح عامه ساک زدن قبل از مقاربت میتواند کمک زیادی به آرام شدن آلت مردانه در هنگام سکس شود و به درمان زود انزالی کمک کند .

استفاده از کاندوم : استفاده از کاندوم و بخصوص از نوع بیحس کننده آن که در بازاربه فروانی موجود است ، میتوان به دلیل کمتر کردن میزان تماس آلت جنسی مردانه ، باعث رفع زود انزالی شود .

۴-  درمان های روانی – عاطفی : یکی از بهترین ها و موثرترین روشها برای رفعانزال زود رس و افزایش لذت در روابط زناشویی ، جایگزینی عشق بازی در رابطهجنسی است ، بدیهی است که در زمانیکه عشق بازی در رابطه جنسی برقرار باشد ودو طرف در حال عشق بازی بایکدیگر اند ، دیگر زود انزالی معنی خود را ازدست میدهد ! کارهایی مثل نوازش ، تحریک کلامی و بدنی زن قبل از دخول وکارهایی مانند توجه و دادن احساس قدرت به مرد در رابطه که در پست های قبلیوبلاگ نوشتم ، میتوانند به این مهم کمک کنند . ( به طور خلاصه اگر زن ومرد در هنگام سکس مشغول عشق بازی باشند به دلیل اینکه رضایت جنسی هر دوطرف ایجاد میشود ، زود انزالی به طور کلی برطرف میشود )

۵– درمان های سنتی و گیاهی : دمکرده گل شقایق و دارچین و همچنین سیاه دانهو بخته سنجد در روغن زیتون باعث دیر انزالی یا به اصطلاح سفتی کمر میشود ،همچنین مالیدن حنا هم در بعضی از متون قدیمی آمده شده  ( صحت علمی روشهایفوق تایید نشده و بیشتر تجربی اند ! تا علمی ! )

جمع بندی و نتیجه گیری :

زودانزالی در اصل مشکل یا بیماری محسوب نمیشود و میتوان گفت که این وسواسفکری افراد و اضطراب آنها از داشتن یک رابطه با کیفیت است که منجر بروزاین امر میشود ، لذا کاهش اضطراب و حفظ آرامش در کنار کنترل بدن و احساساتبا تمرین بیشتر بهترین راه کار برای پیشگیری و درمان این مشکل اند و ازهمه بهتر و مهمتر اضافه کردن عشق بازی به رابطه جنسی است که اگر با حرکاتیچون نوازش + تحریک سینه ، لاله گوش و کلیتوریس ( چوچوله ) + استفاده ازکلمات عاشقانه در هنگام سکس ، همراه شوند دیگر معنایی به عنوان زود انزالیو عدم رضایت جنسی بین زوجین معنی پیدا نمیکند .

در پایان جا دارد به چند حدیث که در مورد زود انزالی روایت شده اند اشاره و درنهایت اطاله کلام کنم :

حضرت محمد ( ص ) میفرمایند : « چون کسی خواهد که با زن خود جماع کند به روشمرغان به نزد او نرود ، بلکه اول با او دستبازی و خوش طبعی کند و بعد ازآن جماع کند »

تفسیرحدیث : حضرت (ص ) فرموده اند که همان اول کار فوری نروید سراغ دخول ، بلکهبا نوازش کردن و تحریک لمسی و زبانی همسرتان را برای دخول آماده کنید وبعد به انجام مقاربت بپردازید . ( اگر فقط همین حدیث را اجرا کنید و سرلوحه زندگی سکسی تان بکنید به عالم و آدم قسم که دیگر مشکلی به نام عدمرضایت جنسی ، تکراری شدن برای همدیگر و زود انزالی دچار نمی شوید ! حالبروید و بگویید که اسلام دینی است خرافی و با مقتضیات زمان هماهنگ نیست !)

حضرت علی ( ع ) میفرمایند : « هرکسی که میخواهد با زن خود نزدیکی کند ، تعجیل نکند که زنان را کارها میباشد »

تفسیرحدیث : حضرت به مانند پیامبر بزرگوار اسلام تاکید دارند که عجله در سکسنادرست است و بهتر است قبل از انجام عمل دخول با عشق بازی همسر را برایانجام این کار آماده کرد ، این را علم روز دنیا هم ثابت کرده که اگر سکسیاین چنین شروع و خاتمه یابد به دلیل ارضاء شدن زن و ایچاد مهرو عطوفت بینزوجین ، موجبات پایداری زندگی زناشویی فراهم میشود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵
محمدرضا محمودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی