باب الحوائج

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

باب الحوائج

این وب جهت آشنایی با معارف دینی و سیره ائمه معصومین(ع) و شهداء و ایجاد فرصت برای همه کسانی که تمایل به دانستن مطالب مختلف علمی،پژوهشی،دینی،فرهنگی،اجتماعی،هنری،
تاریخی،سیاسی،طنزو...دارند طراحی گردید لطفاً ازنظرات خود مارا بهره مندنمایید. استفاده از مطالب این وب به شرط ذکر آدرس منبع و اهداء 14صلوات آزاد است.
karbala114.mihanblog.com - hajmahmod33@yahoo.com - 09111495934 - hajmahmod33@gmail.com مدیران وبلاگ : ابواب الحوائج(حضرت ابوالفضل العباس،حضرت علی اصغر،حضرت موسی بن جعفر،حضرت امام جواد)علیهم السلام اجمعین

راهنمای خانم ها برای درک انزال زود رس

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ

این آرزوی همه مردان است که بتوانند حین رابطه جنسی آنقدر خوب خود را کنترل کنند و نگه دارند تا همزمان با همسرشان ارگاسم شوند. فکر نمی کنم که تعداد مردانی که بتوانند اینکار را بکنند زیاد باشد. اما درواقعیت اکثریت خانم ها با عمل جنسی نیست که ارگاسم می شوند، حتی اگر همسرشان رابطه جنسی را خیلی طول بدهد اکثریت مردهای جوان و سالم هم در بهترین حالت بیشتر از سه تا چهار دقیقه نمی توانند خود را نگه دارند و ارضاء می شوند. خیلی از مردها عقیده دارند که باید حین عمل جنسی کنترل کامل داشته باشند و انزال ارادی استعدادی ذاتی است. خیلی ها هم تصور می کنند که اگر می توانستند آنقدر عمل جنسی را طول بدهند که همسرشان هم ارضاء شود خیلی خوب بود. و اکثر این مردها ناکام می شوند.


اجازه بدهید با چهار فرضیه شروع کنیم. اول اینکه برای مردها طبیعی تر این است که سریع ارضاء شوند تااینکه بتوانند آنرا ساعت ها طول بدهند. فرضیه دوم این است که خیلی از مردها (و زن ها) این را قبول نمی کنند. سوم اینکه، اگر مدت زمان متوسط برای عمل جنسی سه تا چهار دقیقه است، انزال در این حیطه زمانی، اختلال جنسی محسوب نمی شود. تصور چهارم این است که خیلی از مردها (و زن ها) این را هم قبول نمی کنند.

واژه "انزال زودرس" این معنا را می رساند که ارگاسم مرد زودتر از زمان موعد اتفاق بیفتد. درابتدا انزال زودرس انزالی تعریف می شد که قبل از ارضاء شدن همسر اتفاق بیفتد اما الان می دانیم که درست نیست که مشکل مرد را برحسب واکنش زن تعریف کنیم. درنتیجه ما واژه "انزال سریع" را ترجیح می دهیم. درواقع اگر متوسط زمان انزال برای مردها سه تا چهار دقیقه است، مردی که زود ارضاء می شود یا ثانیه هایی بعد از دخول انزال برای او اتفاق می افتد جزء دسته عادی و طبیعی قرار نمی گیرد.

ساده تر این است که بدون تکیه کردن بر واکنش ارگاسم زن یا تعداد دخول و خروج مرد یا تعداد ثانیه هایی که از شروع رابطه جنسی می گذرد، قبول کنیم که اگر مرد، زن یا هر دوی آنها از نظر احساسی درمورد زمان انزال مرد ناراحتی داشته باشند کاملاً معقول است. در این صورت این ھر دو نفر با هم هستند که تصمیم می گیرند که مشکلی هست یا نه، نه متخصصین رابطه جنسی با توجه به آمار و ارقام. مثالی می زنیم: زوج جوانی را در نظر بگیرید که شبی رمانتیک در کنار هم داشتند و درمورد سکسی که هرکدام برای آن شب در ذهنشان برنامه ریزی کرده اند با هم حرف زدند. هیچ عجله ای برای هیچ چیز نداشتند و با خیال راحت هرکدام جداگانه دوش می گیرد تا برای رابطه جنسی رویایی شان خود را آماده کنند. بعد از دوش گرفتن چند شمع روشن می کنند، موسیقی آرامی گذاشته و کنار هم روی تخت دراز می کشند. آرام در گوش هم درمورد احساسات لطیفشان زمزمه می کنند و هم را نوازش کرده و می بوسند. با گذشت زمان این بوسیدن ها شدت بیشتری پیدا می کند و نوازش هایشان از حسی به جنسی تغییر می کند. هر دو طرف با تماس های دست طرف مقابل به شدت تحریک می شوند، و زن با تماس های دست همسرش حسابی تحریک می شود. با بالاتر رفتن برانگیختگی او، مرد با دهان و زبان او را به ارگاسمی بسیار شدید می رساند. بعد همسرش را در آغوش می گیرد. زن هنوز آمادگی عمل جنسی را دارد و مرد بالاخره شروع می کند و بعد از سی ثانیه داخل و خارج کردن های شدید ارضاء می شود. زوج جوان همدیگر را در آغوش می گیرند و به هم برای تجربه چنین شب زیبایی تبریک می گویند. چه کسی می تواند بگوید که این زن دچار اختلال جنسی است چون حین عمل جنسی نبوده که ارضا شده یا مرد دچار اختلال جنسی یا انزال زودرس است چون در کمتر از یک دقیقه ارضاء شده است؟ اختلال جنسی یا سبک جنسی؟ گاهی اوقات همه چیز نسبی می شود.

اما همانطور که قبلاً هم گفتیم، بعضی ها دوست دارند که این رابطه جنسی بیشتر طول بکشد. یکسری کارها هست که زوج ها می توانند انجام دهند. اما متاسفانه بعضی از متخصصین از واژه "درمان" برای این منظور استفاده کرده اند که این مفهوم را می رساند که "بیماری" وجود دارد. اما این بیماری نیست، تفاوت های فردی است. بعضی از مردها سریع ارضا می شند بعضی ها دیر و اکثراً هم یک چیزی بین این دو. همچنین جای تاسف است که بعضی متخصصین ادعا می کنند که می توانند انزال زودرس را با چند تمرین ساده و بین شش تا هشت هفته درمان کنند. با همچنین ادعاهایی گول نخورید. تحقیقات نشان داده است که مردانی که تحت این درمان ها قرار گرفته اند، سه سال بعد به همان سرعتی که قبلاً انزال داشتند، ارضا می شدند. تکنیک های کنترل انزال یادگرفتنی است اما نیاز به زمان و صبر بسیار دارد و درصورتی عمل می کند که هر دو طرف با هم همکاری کنند و همیشه باید این تکنیک ها را دنبال کنند و حتی اگر یکبار به خاطر احساسات کنترل خود را از دست بدهند کار خراب می شود.

کاملاً مشخص است که زن ها نباید هیچوقت همسرشان را به این خاطر تحقیر یا سرزنش کنند. اما ممکن است یک زن خسته شود و بگوید، "اگه دوستم داشته باشی صبر میکنی". انزال سریع هیچ ارتباطی به دوست داشتن ندارد و علت آن سیستم عصبی بسیار حساس است. حتی حرف هایی مثل "شوهر قبلیم می تونست نیم ساعت صبر کند تو چه مشکلی داری؟" بیشتر از هر چیزی غرور مرد را خرد می کند.

به خانم هایی که همسرشان سریع انزال دارند اطمینان می دهند که مردشان اینکار را عمداً انجام نمی دهد. آنها اینکار را از روی خودخواهی انجام نمی دهند. درواقع، هنوز هیچ تحقیقی به طور قطع مشخص نمی کند که چرا بعضی از مردها سریع انزال می کنند همینطور که هیچ تحقیقی هم علت ارگاسم شدن راحت تر خیلی از زن ها را توضیح نمی دهد. اما دو مشاهده بالینی در این زمینه انجام داده ام که دوست دارم برایتان مطرح کنم. من متوجه شده ام که اکثر آنهایی که انزال سریع دارند کمی مضطرب تر از حد متوسط هستند و به همین خاطر سریع هیجان زده می شوند. همیشه گفته ام که وقتی مردی مضطرب است و شدیداً تحریک شده وارد یک وضعیت متفاوتی از هوشیاری می شود که بدنش او را به سمت انزال می کشاند و به هیچ وجه فرد توانایی مقابله با آن را ندارد.

زن می تواند به مرد یادآور شود که ریلکس شود و اهمیت ریلکس بودن فکری و جسمی هر دوی آنها را به او یادآوری کند. اینکار باعث می شود مرد کندتر پیش برود اما نباید از نوازش کردن مرد دست بردارد. این نوازش کردن ها باید برای حفظ برانگیختگی نسبی او اما نه هل دادن او به سمت انزال صورت گیرد. تمریناتی هست که زوج ها می توانند با همکاری هم برای کمک به ریلکس کردن مرد، پایین آوردن اضطراب و هیجان او و بالا بردن تمرکز او در روند پیشرفتش انجام دهند. مردهایی که انزال سریع دارند معمولاً نمی توانند آن لحظه غیرقابل برگشت را پیش بینی کنند. متاسفانه، توضیح این تمرینات کمی طولانی است و در این مقاله نمی گنجد به همین خاطر پیشنهاد می کنم مقالات بیشتری را در این زمینه مطالعه کنید.

اما می توانم چند نکته عملی به خانم ها پیشنهاد دهم. اول اینکه به همسرتان اطمینان بدهید که عاشق تمام نوازش کردن ها و بوسیدن های او هستید. باید غرور و اعتماد به نفس او را بالا ببرید چون اکثر مردهایی که انزال سریع دارند خودشان را در زمینه جنسی ناتوان می بینند. سعی کنید او را از عجله کردن دور کنید و بگویید که قبل از هر چیز  بدنتان را کشف کند. از او بخواهید که با دهان و زبان شما را تحریک کرده و به ارگاسم برساند. وقتی اینکار انجام شد به او بگویید که نوبتتان تمام شده و الان دیگر نوبت اوست.

اما اگر به ارگاسم نرسیدید به مردتان بگویید آرام دراز بکشد و شما روی او بروید. به او بگویید که کاملاً ریلکس دراز بکشد و هیچ کدام از عضلاتش را تکان ندهد. در این وضعیت که زن غالب است همه حرکتها را شما بایدانجام دهید و باید تماس بدنتان با بدن شوهرتان را حفظ کنید. این روش تحریک مرد را کمتر می کند چون کاملاً متفاوت از حالت هایی است که مرد در آن غالب است و می تواند دخول طولانی و سریع داشته باشد. مزیتی که این روش برای شما دارد این است که می توانید زاویه بدنتان را طوری تنظیم کنید که آلت تناسلی شوهرتان موقع رفت و برگشت با چوچوله شما برخورد کند و درنتیجه تحریک بیشتری داشته باشید. این روش لذت بسیار بیشتری به زن می دهد.

در یک رابطه جنسی خوب، هیچ درخواستی انجام نمی شود و هیچ قضاوتی هم نمی شود. مردها معمولاً بیشتر به خود عمل جنسی علاقه دارند و زن ها لازم است که صبر و پشتکار بیشتری برای فهماندن به آنها که عشق بازی فقط این عمل نیست داشته باشند. ارتباط حسی و عاطفی باید چه باوجود عمل جنسی و چه بدون آن عمیقاً بین دو طرف وجود داشته باشد. عالی است اگر ارگاسم اتفاق بیفتد و اگر هم اتفاق نیفتد باز هم عالی است. چه یک دقیقه طول بکشد چه یک ساعت باید برایتان لذت بخش باشد و از این ها گذشته، رابطه جنسی باید همیشه برایتان بهترین لذت زندگی زناشویی باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۹
محمدرضا محمودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی