باب الحوائج

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

باب الحوائج

این وب جهت آشنایی با معارف دینی و سیره ائمه معصومین(ع) و شهداء و ایجاد فرصت برای همه کسانی که تمایل به دانستن مطالب مختلف علمی،پژوهشی،دینی،فرهنگی،اجتماعی،هنری،
تاریخی،سیاسی،طنزو...دارند طراحی گردید لطفاً ازنظرات خود مارا بهره مندنمایید. استفاده از مطالب این وب به شرط ذکر آدرس منبع و اهداء 14صلوات آزاد است.
karbala114.mihanblog.com - hajmahmod33@yahoo.com - 09111495934 - hajmahmod33@gmail.com مدیران وبلاگ : ابواب الحوائج(حضرت ابوالفضل العباس،حضرت علی اصغر،حضرت موسی بن جعفر،حضرت امام جواد)علیهم السلام اجمعین

کوهی از دروغ در سایت‌های دوست یابی

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

افراد مجردی که تصور می کنند از طریق اینترنت می توانند فرد مناسب برای خود را پیدا کنند، باید در این زمینه تجدید نظر کنند.
 
















ایران اکونا :افرادی که از طریق سایت های دوست یابی تلاش می کنند برای خود زوج مناسبی را بیابند در اشتباه هستند. زیرا کاربران این سایت ها کوهی از دروغ را برای ترغیب و اقناع دیگر کاربران در فضای مجازی منتشر می کنند.

تحقیقات موسسه Pew Research نشان می دهد 54 درصد از افرادی که در سایت های آشنایی و دوستیابی آنلاین ثبت نام می کنند در مورد ویژگی های شخصی خود مانند قد، درآمد، سن و ... دروغ می گویند تا بتوانند خودشان را جذاب تر از آنچه که هست نشان دهند.

کارشناسان Pew Research بر این باورند که دروغ گویی و عدم صداقت به بخشی از عادات دوستیابی کاربران این نوع سایت ها مبدل شده است. البته برخی از آنها هم تصورات غلطی در مورد خود دارند و واقعا تصور می‌کنند به اندازه گذشته خود جذاب هستند.

سرخوردگی و ناامیدی در میان اکثر کسانی که از سایت های دوست یابی اینترنتی استفاده می کنند وجود دارد.این وضعیت در میان زنان بیش از مردان بوده و 42 درصد از  آنها را شامل می شود. با این وجود 59 درصد از مردان کاربر سایت های یاد شده استفاده از این روش را علیرغم ضعف های آن شیوه ای مناسب برای آشنایی با دیگران دانسته‌اند.

منبع : فارس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۰
محمدرضا محمودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی