باب الحوائج

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

توکل به خدا و توسل به خاندان اهل بیت علیهم السلام مایه نجات بشر است

باب الحوائج

این وب جهت آشنایی با معارف دینی و سیره ائمه معصومین(ع) و شهداء و ایجاد فرصت برای همه کسانی که تمایل به دانستن مطالب مختلف علمی،پژوهشی،دینی،فرهنگی،اجتماعی،هنری،
تاریخی،سیاسی،طنزو...دارند طراحی گردید لطفاً ازنظرات خود مارا بهره مندنمایید. استفاده از مطالب این وب به شرط ذکر آدرس منبع و اهداء 14صلوات آزاد است.
karbala114.mihanblog.com - hajmahmod33@yahoo.com - 09111495934 - hajmahmod33@gmail.com مدیران وبلاگ : ابواب الحوائج(حضرت ابوالفضل العباس،حضرت علی اصغر،حضرت موسی بن جعفر،حضرت امام جواد)علیهم السلام اجمعین

کلنا عباسک یا زینب... + عکس و خبر

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱ ب.ظ

عباس مدافع حرم است...

 

کلنا عباسک یا زینب...

 


می دونم این مدلی زیاد دیدین اما دلم میخواست این فضا رو به تصویر بکشم.

تقدیم به پیامبر عاشورا،حضرت زینب کبری (س).




کربلا دارالنعیم زینب است

کعبه خود تحت حریم زینب است

عمر زینب فخر مولا بود و بس

او به زهرا المثنی بود و بس...

یا زینب کبری (س)

سفر شیخ خز علی به دمشق و نظارت مستقیم بر امادگی های دلاوران مدافعین حرم حضرت زینب(س)

یک مسئول بلند پایه در دمشق، از دیدار خاص چندی پیش دبیر کل گردان "اهل الحق" شیخ قیس خزعلی از دمشق خبر داد.
 


این منبع دراظهاراتی گفت: دیدار شیخ قیس خزعلی به منظور اطلاع بر میزان آمادگی های رزمندگان عراقی  فعال  در تیپ ابوالفضل العباس (علیه السلام) و مسئول حمایت از مرقد عقیله ی بنی هاشم (سلام الله علیها) در ریف دمشق صورت گرفته است، شیخ خزعلی با رزمندگان دیدار و جلسه های دروس دینی برگزار نموده و هم چنین به فعالان در محورهای عملیاتی دلگرمی داده؛ و این دیدار ها با اجازه ارتش سوریه و تحت اشراف انها صورت گرفته است.

شیخ خزعلی هم چنین به محورهای حساس منتهی به منطقه زینبیه سر زده و از نزدیک بر عملیات های نظامی این منطقه و مشارکت رزمندگان تیپ ابوالفضل العباس (علیه السلام) و گردان ذوالفقار و... نظارت نموده و بر طرح های این رزمندگان در دفاع از حرم شریف و منطقه زینبیه آگاه شده است. شیخ خزعلی دیدارهایی نیز با مسئولان بلند پایه در دمشق داشته است.

شایان ذکر است که 60 در صد از تیپ ابوالفضل العباس علیه السلام  که مسئولیت محافظت از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) را بر عهده گرفته رزمندگان عراقی و 40 درصد آن را رزمندگان سوری تشکیل می دهند. گردان "اهل الحق" ابتدا در مقابله با اشغال عراق به وسیله آمریکا شکل گرفت و اکنون در سوریه در حال فعالیت است.

تشییع پیکر چند تن از شهدای مدافع حرم عقیله بنی هاشم(سلام الله علیها)

  عراق این روزها شامل تشییع  پیکر چندین تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها بود.



منابع موثق از رسیدن پیکر 35 شهید از سوریه به عراق در خلال روزهای گذشته خبر دادند ، این رزمندگان از گردان های "حزب الله، اهل الحق، و النجباء" بودند که در قالب تیپ ابوالفضل العباس (علیه السلام) به دفاع از حرم می پرداخته اند.

پیکر این شهدا به مناطق "صدر، سیدیه، کاظمیه و..." منتقل شده است و  اطلاعیه های شهادت آنها روی دیوارها نصب شده است. 

شهادت ابو هاجر فرمانده تیپ ذوالفقار

 اخیرا خبری در رسانه های داخلی و خارجی مبنی بر شهادت «فاضل صبحی» جانشین فرمانده تیپ ذوالفقار منتشر شد که هیچ منبع موثقی آن تایید نکرد و توضیحاتی در مورد شهادت این فرمانده ارائه نشد.فاضل صبحی در سوریه به "ابوهاجر" مشهور بود که رشادت های زیادی در راستای حفاظت از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) انجام داده و خبر شهادتش شیعیان را متاثر کرد.


به همین دلیل در صدد آن شدیم که صحت و سقم این خبر را مشخص کنیم که در همین راستا با «ابوغدیر» یکی از فرماندهان مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) به گفتگو پرداختیم.این مسوول مدافع حرم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ابنا، ضمن تایید خبر شهادت ابوهاجر اظهار داشت: مدافعان حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) علاوه بر اینکه حفاظت از حرم دخت امیرالمومنین را بر عهده دارند، در مناطق شیعه نشین سوریه که هدف حمله و تجاوز تروریست ها است نیز انجام وظیفه می‏کنند.

وی ادامه داد: ابو هاجر نیز به دلیل شجاعت و رشادت هایش، به عنوان فرمانده به شهر "درعا" که از جنوب سوریه با اردن هم مرز است، اعزام شد تا حافظ جان شیعیان این شهر باشد.ابوغدیر با بیان اینکه "درگیری شدیدی در آن منطقه رخ داده بود" اظهار داشت: در میان این درگیری، متاسفانه در روز دوشنبه 25 شهریور ابو هاجر توسط دو گلوله اسلحه قناسه که یکی به ناحیه کمر و دیگری به قفسه سینه اش اصابت کرد به مقام رفیع شهادت نایل شد.هنگامی که ابو هاجر با گلوله قناسه شهید و بر زمین افتاد، «عیسی ابو نوح» همرزم ابوهاجر، به کمک او شتافت تا پیکرش را از تیر رس تروریست ها خارج کند که وی نیز با گلوله قناسه به شهادت رسید.

این مقام بلندپایه مدافع حرم در پاسخ به سوال خبرنگار ابنا مبنی بر اینکه "در حال حاضر پیکر مطهر این دو شهید در کجا قرار دارد" گفت: پیکر مطهر ابو هاجر و ابو نوح را اکنون به حرم بی بی حضرت زینب(سلام الله علیها) منتقل کرده اند و مردم همراه با سربازان مدافع به سوگواری پرداخته اند.ابو غدیر در مورد تشییع پیکر ابو هاجر اظهار داشت: پیکر این غلام حضرت زینب(سلام الله علیها) فردا پنج شنبه و یا جمعه به ایران منتقل و سپس از آنجا به شهر نجف فرستاده می‏شود تا در خیل عظیم مردم این کشور تشییع شود.وی در ادامه این گفتگو در مورد وضعیت فعلی منطقه زینبیه گفت: در حال حاضر منطقه امن بوده و هیچ گونه درگیری صورت نگرفته است.

این مسوول همچنین درباره آخرین تحولات سوریه گفت: مدافعان حرم در روز یکشنبه 24 شهریور به منطقه "شعبا" اعزام شدند تا این منطقه را از وجود تک تیر اندازهایی که راه را برای ورود به فرودگاه دمشق نا امن کرده بودند؛ پاکسازی کنند. سربازان مدافع روز سه شنبه 26 شهریور درحالی به منطقه زینبیه بازگشتند که 15 نفر از تروریست ها را زنده دستگیر و سلاح های آنها ضبط کرده بودند.به گفته وی، در این عملیات دو نفر از سربازان مدافع به شهادت رسیدند.

گفتنی است، ابوهاجر که از کشور عراق عازم سوریه شده بود، در گفتگویی قبل از شهادتش اظهار داشت: ما در اینجا تیپ حضرت ابوالفضل العباس و تیپ ذوالفقار را تشکیل دادیم که متشکل از شیعیان عراق، سوریه و دیگر کشورهاست.زمانی که مبارزات در منطقه ما آغاز شد، به همراه ارتش سوریه وارد عملیات نظامی شدیم تا مناطقی را که توسط شورشیان گرفته شده بود پاکسازی کنیم.این شیعه عراقی همچنین تاکید کرده بود: گروه ما وظیفه مراقبت از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) و مناطق شیعه نشین اطراف دمشق را برعهده دارد.

کلنا عباسک یا زینب...

شیعه اکنون غرق در تاب و تب است

نام زینب رهگشای مکتب است

ان نوایی که روی هر لب زمزه است

کلنا عباسک یا زینب است...

پس از نابودی مرقد حضرت زینب (س)، شیعیان عراق را سر خواهیم برید

 باری دیگر نماینده پارلمان حزب العراقیه عراق "احمد علوانی" بر تریبون های الرمادی ظاهر شد و به توهین های خود نسبت به شیعیان ادامه داد.


وی که در جمع تظاهر کنندگان الرمادی و در میدان های موسوم به میدان های کرامت سخن می گفت در ادامه توهین و جسارت های خود گفت: پس از ازبین بردن مرقد[حضرت] زینب [سلام الله علیها]، بدون کوچکترین رحمی برخی شیعیان عراق -که وی آنها را عمال ایران در این کشور خواند- را سر خواهیم برید.

پس از پخش سخنان ناشایست علوانی توسط شبکه "عراق القانون"، کمال ساعدی نماینده پارلمان عراق و عضو فراکسیون دولت قانون خواهان اخراج علوانی از پارلمان این کشور و محاکمه وی به دلیل اظهارات مستمر ضد شیعی اش شد.

شایان ذکر است که "علوانی چندی پیش در مصاحبه با شبکه ماهواره‌ای بغداد و در توهینی آشکار، شیعیان عراق را به مزدوری ایران متهم و آنان را خوک و بزدل توصیف کرده بود". هم چنین چندی پیش سازمان اطلاعات یک دولت عرب منطقه، سندی محرمانه را به سازمان اطلاعات روسیه تحویل داد، که در آن اسامی کسانی که از دولت قطر رشوه دریافت کرده تا در جهت سرنگونی حکومت نوری مالکی تلاش و نیز  به ایجاد فتنه در عراق دامن بزنند، را ذکر کرده بود. اسامی این اشخاص در روزنامه روسی "تریبونا" منتشر شد.

در این سند اغلب  شخصیت های بارز مخالف حکومت عراق و مبالغ دریافتی آن، به چشم می خورد، که از آن جمله می توان به: اسامة نجیفی 4 میلیارد دلار، رافع عیساوی 800 ملیون دلار، شیخ احمد ابو ریشة 500 ملیون دلار، شیخ حاتم علی سلیمان 500 ملیون دلار، ایاد سامرائی 500 ملیون دلار، احمد علوانی  200 ملیون دلار و...  اشاره کرد.
منبع:شیعه نیوز
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۲
محمدرضا محمودی

نظرات  (۱)

۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۰ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک و یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی
پاسخ:
انشاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی